معرفی دکتر امیرحسین تکیان استاد دانشکده بهداشت به عنوان
چهره شاخص پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران

دبه گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران و به نقل از دانشکده بهداشت، دکتر امیرحسین تکیان استاد سیاستگذاری سلامت دانشکده بهداشت به عنوان چهره شاخص پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران معرفی شد. متن تقدیرنامه ایشان که توسط رئیس محترم مجلس شورای اسلامی تقریر شده است به شرح زیر می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر امیرحسین تکیان
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران
 
رشد و توسعه کشور مرهون تلاش و عملکرد مطلوب و کارآمد سازمان ها، نهادها و مسئولیت پذیری ارکان اجرایی آنان و کارکنان متعهد و خدمتگزار آنها می باشد که در راستای تعالی و تحقق راهبرد خدمت رسانی به مردم حاصل میگردد.
 
ضرورت ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری به عنوان یکی از اصول اساسی و ارزشمند در راستای تکریم مردم و تحقق مطالبات جامعه امری با اهمیت و ضروری میباشد که همواره مورد توجه بوده است. تبیین شعار جهاد علمی برای نیل به دانشگاه پویا و کارآمد و در طراز نظام جمهوری اسلامی به طور یقین در گرو تقویت رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی می باشد که میتواند سهم به سزایی در شکوفا شدن ظرفیتهای علمی و دانش ورزی و بهره مندی از توانمندی های فعالان این عرصه ها داشته باشد.
 
ضمن تجلیل از اهتمام ویژه و ابتکار ارزشمند دانشگاه تهران در تبیین شعار «جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت اجتماعی شایسته می دانم از جناب عالی به عنوان “چهره شاخص پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه تهران” تقدیر نمایم.
توفیق روز افزون خدمتگزاران به ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.
 
محمد باقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

 

Categories:

No responses yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *